Klachten

MB Veranda beschikt over een klachtenprocedure en behandelt klachten overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen redelijke tijd (volledig en duidelijk omschreven) worden ingediend bij ons, nadat u de gebreken heeft geconstateerd.

Klacht melden

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mbveranda.nl of door gebruik te maken van onderstaand contactformulier.

Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt u binnen de termijn van 14 dagen geïnformeerd hierover met een indicatie wanneer u een uitgebreider antwoord kunt verwachten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen?

Heeft u vragen of wilt u meer weten over onze klachtenregeling? Neem gelijk contact op met één van onze medewerkers via telefoon, E-mail of het contactformulier hieronder.

Onze showrooms

Ambachtsweg 12, Eindhoven

Hunneperkade 8, Deventer

Bel ons

Neem contact op

Klantenservice

Vragen over de levering?

Heeft u vragen over de klachtenregeling van MB Veranda?

Klachten 1
Winkelwagen
Scroll naar boven